Servicedeskmedewerker (201905A216A )

Rol Servicedeskmedewerker (201905A216A )
Locatie Zwolle
Startdatum 2019-06-12 15:38:38
Einddatum
Aantal uren per week Open inzet
Publicatiedatum 2019-06-12
Max. prijs per uur (€) Open tarief
Contactpersoon Sjierien Ibrahim
Uiterste aanbiedingsdatum 18-06-2019
Deze vacature sluit over 1 dagen 16 uur 05 minuten

Vacature omschrijving

Jij zet eindgebruikers centraal. Je bent zelfstandig, initiatiefrijk, flexibel, analytisch en een echte teamplayer! DICTU streeft naar een optimale dienstverlening aan haar klanten. Waarbij meldingen binnen SLA worden afgehandeld. Vanwege het vertrek van een medewerker is DICTU op zoek naar een ambulante on-site support medewerker met als uitvalsbasis Zwolle en flexibel inzetbaar binnen een straal van maximaal 2 uur autorijden. Je bent samen met je collega’s verantwoordelijk voor een zo goed mogelijke ondersteuning van de eindgebruikers op verschillende locaties. Daarbij gaat het om werkplekbeheer waaronder ook de ondersteuning op mobiele apparaten valt. Afhankelijk van je opdracht verwerk je meldingen die in TOPdesk worden geregistreerd. Het kan voorkomen dat een dag bestaat uit het oplossen van dringende incidenten (LAN/WAN), het werken als ICT servicebalie medewerker en het op de hoogte houden van de eindgebruiker. Daarnaast hou je je bezig met onder andere het verhuizen van werkplekken, het beantwoorden van gebruikersvragen of het geven van instructies aan eindgebruikers. Ook voer je diverse projectwerkzaamheden uit. Incidenteel wordt gevraagd over te werken. Kortom, de ambulante on-site support medewerker is een veelzijdige en flexibele werknemer die meerdere taken voor zijn rekening neemt.

DICTU rolt voor 14 000 eindgebruikers haar eigen (digitale) Cloud werkplek uit. Dit genereert tijdelijk extra werk. Om die reden en mede ook door het vertrek van een medewerker is DICTU voor het Onsite Support bij onze opdrachtgevers op zoek naar een zelfstandige, initiatiefrijke, flexibele en deskundige ambulante werkplekondersteuner. De medewerker voert samen met zijn collega's het werkplekbeheer uit. Dit betekent dat degene lokale meldingen oplost voor eindgebruikers die langs de balie komen. Daarnaast wordt de medewerker ook ambulant ingezet voor het afhandelen van werkplekgerelateerde meldingen op vestigingen van onze opdrachtgevers en voor projectwerkzaamheden.

Functie-eisen

Eisen:

  • Minimaal 2 jaar aantoonbaar relevante werkervaring, waaronder ervaring met grootschalige ICT servicebalies(2)
  • ITSM Foundation; ITIL Foundation
  • Topdesk
  • In het bezit van rijbewijs B
  • Minimaal een afgeronde MBO niveau 3 opleiding richting ICT
  • Kennis en ervaring met Windows 10, Office 365 en citrix XenDesktop
  • Gedegen kennis van mobiele devices (smartphones, tablets) en beheer hiervan
  • Kennis van netwerken (LAN /WAN)

 

Competenties:

  • Klantgericht
  • Betrouwbaar
  • Analytisch

Heb je een vraag?

Wij staan je graag te woord bij vragen of opmerkingen.

Telefoon:
+31704482060

E-mail:
resource@sql-integrator.nl

Voor leveranciers

Dit is een aanvraag van één van onze opdrachtgevers. Graag zien wij een aanbieding van een gekwalificeerde kandidaat in de vorm van een curriculum vitae tegemoet. Bij de tariefstelling is het belangrijk om het uurtarief op te geven inclusiefeventuele reis- en verblijfskosten en exclusief btw.

Contact